vrijdag 15 december 2006

het einde

Het einde van een paar zaken:
2006 zit er nagenoeg op, voor mij een prachtig sportjaar!

Hopelijk kan ik het jaar 'uitlopen', momenteel mag ik niet lopen; jammer want ik wil het zo graag.
Zwemmen is de enige sportieve beweging.
Een leuke afwisseling, helemaal iets anders maar niet minder makkelijk.
Puur techniek, we blijven dus schaven!
Afgelopen dinsdag was er een man die voor het eerst meezwom en verkondigde 'dat hij al kon zwemmen', maar een half uurtje later herzag hij zijn mening...

Begin van de week was het afspraak bij de dokter, m'n linkerbeen meegenomen, scheenbeenvliesontsteking en dus aan de Mesulid.
Niet lopen! Het lukte toch al een paar weken niet en 's avonds voelde ik de vermoeidheid in m'n linkerbeen.
Het gaat al beter maar toch wacht ik nog even geduldig af.
Verder 'onderzoek' voor het invullen van de aansluitingsformulieren van de VTDL.
Bij thuiskomst bleek ik nog een mail ontvangen te hebben met daarin nog een paragraaf in te vullen door de dokter, gr...hmm.... nog eens teruggaan dus.

Het einde van ons (apen-)landje leek even in zicht.
In Amerika haalden we het nieuws:
Belgians Unamused by Mock Report on Dissolution (dank aan Gino voor het bericht)

Voor ons is het nu traditioneel héél druk, maar 'k beloof mijn best te doen nog te posten dit jaar.
Het einde van deze post, salut.

1 opmerking:

  1. Anoniem8:56 a.m.

    Spijtig van je ontsteking, veel sterkte tijdens je herstel, dit is niet het einde!

    BeantwoordenVerwijderen