dinsdag 5 december 2006

blessure

Amper gelopen en naar mijn weten niets misdaan en toch...
een pijnlijke blessure.

Wat het is weet ik niet, maar 't is pijnlijk.
Sinds vorige week voel ik 'iets' aan m'n linker scheenbeen.
Er viel mee te leven, maar gisteren tijdens de opwarming van de conditietraining voelde ik dat het niet goed zou komen.
Precies of iemand wringt constant nét boven m'n enkel aan m'n been, een slangebeet noemden we dat vroeger.
Gisteren rustig geprobeerd, opwarming zonder de tempoversnellingen, maar niet mee gebasket.
Op aanraden van trainer Marc ijs en rust.
De ijszak(ken) lagen sinds de marathon onaangeroerd in het vriesvak, nu zijn deze dus terug in gebruik.

Afgelopen zaterdag voelde ik niets tijdens de lactaattesten, 'k heb m'n voet niét omgeslaan of zo, bizar...

Vanavond toch zwemmen, 'k denk niet dat dit hinderlijk zal zijn.
Mocht iemand aan de hand van bovenstaande, summiere, omschrijving weten wat er schort, uw diagnose is steeds welkom!

2 opmerkingen:

  1. Anoniem12:55 p.m.

    Zou het niet weten, maar het 'klinkt' fout. Hopelijk snelle diagnose en genezing!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem2:13 p.m.

    niet twijfelen en ermee naar de dokter gaan!

    BeantwoordenVerwijderen