woensdag 18 oktober 2006

zelfsportret

Een andere hobby van me, naast sporten is (digitale) fotografie.
Van kleinsaf ('k ben nog gene grote, maar goed) was ik de 'portrettentrekker' van dienst.
Sinds de digitale fotografie wilde ik me bijschaven en verfijnen.
Vorig jaar startte ik een module digitale fotografie aan het KISP te Mariakerke.
1 module, dat was het aanbod, maar dankzij de hechte vriendengroep en de fantastische leraar bestaat er en zitten we met z'n allen ondertussen in module 3.

Bram heeft voor deze module weer wat opdrachten uit de mouw weten te schudden, oa. een zelfportret.
Deze morgen werd het na de 22 km. loop in de regen een sportret.

Deze avond zal ik (hopelijk) slapen als een roos.
Afgelopen nacht om half vier wakker geschoten, maar 'k vond het té vroeg om dan al aan te zetten. Nog 2 uur liggen draaien dan maar en ondertussen doodmoe.
'k Zal m'n ogen niet moeten toedoen om te slapen straks ;)

Nu m'n lijstje verder afwerken met zaken die nog 'te bloggen' staan.
2 weken geleden liet ik m'n bloed controleren en de resultaten zijn over de hele lijn prima!
'k Ben me dus niet aan het 'leeglopen', 't voelde zo ook niet aan, maar 'k wil op zeker spelen.
De enige waarde die 'minder' is, is die van de cholesterol, 193 ipv. 190, "metabolisme" volgens de dokter. de HDL- & LDL-cholesterol is dan weer perfect.

Op de lijst met Belgische deelnemers aan de marathon in NYC staat nog een 'bekende' uit de sportwereld. Wilfried 'Fitte' Peeters, ploegleider bij QSI, neemt ook deel!
Van die andere bekende ex-wielrenner zag ik dan weer een foto van nu en één van een maand terug, een serieus verschil, een sixpack en afgetraind lichaam vs. een 'minder'.
Of dat op natuurlijke manier gebeurde is maar de vraag.

eigen foto uit het startfoto-archief

Nog een leuk item: uit de lijst met Belgen is dat er een dame meedoet uit buurgemeente Bassevelde. Haar buurman vertelde me over haar training en gaf haar telefoonnummer.
Door de drukte van afgelopen weken kwam het er steeds niet van de dame, Christella, te bellen.
Toen Eric, de vader van Gino (waarbij ik verblijf in NYC ) hier was, vertelde ik hem over Christella. Wat blijkt, Christella was vroeger heel goed bevriend met Rosita, Gino's moeder.
Fantastisch niet?!
Die avond dan maar gebeld en Christella wist er ondertussen al van.
Voor haar wordt het de 7e marathon die ze doet! Knap voor een jonge dame van over de 50 jaar.
Zodra ze meer info heeft over haar vluchten en verblijf spreken we eens af.

Nog 2 links:
via David dit filmpje
(héél interessant, ik dacht bv; dat de aankomst in Central Park South-East was, maar 't is South-West, dat laatste stukje zal pijn doen...)
en via Koen Humo's Blog

Morgen 6 km. recuperatieloopje.

1 opmerking:

  1. Anoniem8:03 a.m.

    Vergeet niet dat die recente foto van Lance eerder aansluit bij zijn natuurlijke fysiek ... tijdens zijn avonturen in Frankrijk stond hij gewoon ongemeen scherp afgetraind. Trouwens, King Lance is ooit aan zijn duursportcarrière begonnen als triatleet, en zijn loopprestaties waren toen van een hoger niveau dan zijn fietsprestaties. Ik wil maar zeggen, wees voorzichtig met wie je daar als haas neemt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen