dinsdag 10 oktober 2006

geen tijd

... om te bloggen.
Gelukkig wél ng steeds op schema met de trainingen.

Voor de rest druk, druk, druk.
Te weinig uren in één dag...

Daar het alweer bijna een week geleden is dat ik postte (schande!) snel deze om de schade te beperken.

Sinds vorige dinsdag 76,4 m. gelopen. Donderdag en gisteren telkens 25 en die goed verteerd.
NYC komt week na week en dag na dag dichter (nog 25 dagen) .
's Vrijdags is er een drink op Gino's appartement, ik speel garçon.
Al lachende zei ik hem dat ik z'n collega's wel naar huis zou voeren, der komt toch wel ene met den auto zeker?!
En dan nog van Parsippany - New Jersey, m'n woorden dan maar snel ingetrokken, de andere collegae kunnen gaan zoals ze zullen komen, met de taxi (ééntje met de lift).

Vandaag nog een mail van Gino:
Please mark your calendar for...
… lots of drinks and little food at my place - November 3, 2006 as of 7.30 pm.
Water met gallons voor mij Gino!

Deze week een rustiger loopweek, maar nog veel andere zaken op het programma.
Tot de volgende!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten