vrijdag 13 oktober 2006

oekwaba

Wa's dat nu weer 'oekwaba'?
Een euh... kreet zeg maar van pakweg 12 jaar terug.
De jonge jaren waarin ik monitor was bij Jeugdtip en waar ik ook Emilia, m'n vrouw leerde kennen.
Cursussen, kampen, vakanties, ne schonen tijd was't!

Maar alle plannen van vroeger om af te spreken ten spijt verwateren zo'n zaken en alle kornuiten ga hun eigen weg.

Zo ook Emilia en ik.
Deze middag met haar naar RSLab in Gent om nieuwe loopschoenen.
Emilia volhardt in de 'start to run' en haar oude 'sletjes' waren écht aan vervanging toe.
Demping nul komma nul!

Terwijl Emilia aan het passen was gaf ik mijn ogen de kost bij de kledij en alle nieuwe snufjes, toen er een 'jonge gast' binnenkwam.
Niet echt veel aandacht aan besteed tot Emilia haar keuze gemaakt had en die 'jonge gast' me aansprak: "Bert?"
"Euh... Timothy ?!"
Was dat een leuk weerzien! Timothy, de laatste keer dat ik hem zag was op een verjaardagsfuif voor m'n 20e verjaardag, 10 jaar terug dus.
Timo kwam op aanraden van een kameraad daar eens kijken voor loopschoenen.
Hij gaat lopen (of loopt) om zijn conditie te onderhouden.
Die heeft hij sowieso al na jaren Taekwon-do. Hij was er toen al bedreven in, ondertussen 2e dan, 'gene teek' dus.

Het laatste wat we tegen mekaar vertelden was "weet je 't nog? Oekwaba".
Méér dan een leuk weerzien dus.
Een sms'je erna sloot Timiothy af met "vrijdag den 13e de max!".

Voor de rest nog steeds op schema wat betreft het lopen en de trainingen.
'k Wou dat het al zover was, 'k ben echt reuzebenieuwd.
Zondag sowieso (uit)kijken naar "MARATHON" op Canvas!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten