zaterdag 16 september 2006

weekplanning

Nog 49 dagen tot de marathon...
Het mag er aan komen, ondanks dat er nog veel getraind dient te worden.
Aan de hand van het NYC-marathon-handboek heb ik volgende zaken 'aangestipt':

Planning:
  • donderdag 2 november:
    vlucht KL643 van Schiphol (18u20) naar JFK (20u25).
    Transfer naar Manhattan met de Airtrain en metro; hopelijk 2,5 uur na de landing present bij Gino.
  • vrijdag 3 november:
    tussen 10 & 20u. het startnummer, de chip, en alle andere zaken afhalen in het Javits Center.
  • zaterdag 4 november:
    Continental Airlines International Friendships Run om 8u20.
    Van de U.N. tot Tavern on the Green (Central Park West). 4 mijl ofte 6,43 km. gevolgd door ontbijt aldaar.
    Barilla Marathon Eve Dinner (16u30 - 21u00) aan Tavern on the Green.
    Poland Spring Marathon Fireworks (19u30) aan de finishlijn in Central Park.
  • zondag 5 november:
    M-day
    bij Gino om de hoek: transfer van Battery Park per bus naar Fort Wadsworth (Staten Island). De bussen vertrekken tussen 6u00 & 8u00
    10u10 start van de marathon
    Post-Race Party van 18u30 tot 01u00 in Copacabana, 560 West 34th Street
    ('k zie wel of dit haalbaar is, 't is alleszins iets van niet hoéft)
  • maandag 6 november:
    Marathon Winners Ring Opening Bell @ NYSE om 9u30
    Losrijden met de mtb? Euforisch ronddwalen in NYC? Wie zal het zeggen...
  • dinsdag 7 november:
    18u10 huiswaarts van JFK naar Schiphol (woensdag 7u45)
    Dus 's middags een laatste maaltijd samen met Gino (slice pizza?)
Meer info in het Nederlands op de NYC-marathonsite

3 opmerkingen:

  1. Anoniem9:58 p.m.

    dat soort plannetjes doet me dus écht kwijlen hé ... 1 ding ben je nog vergeten, dus sta me toe je lijstje aan te vullen: van donderdag, 2 november bij het ontwaken tot dinsdag 7 november bij het slapengaan: genieten, genieten, genieten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geert, inderdaad, dat ben ik nog vergeten.
    't Is steeds m'n laatste raad die ik geef aan de mensen die me tips vragen over New York City (zo ook aan m'n broer die morgen vertrekt): "Geniet van elke seconde dat je daar bent!".

    Dank om me daar aan te herinnneren, nu ben ik weg, lopen, woehaaaaaaa
    (ook genieten...)

    update => vandaar m'n blognaam "CARPE MOMENTUM"
    dat is met net te binnen gevallen tijdens 't lopen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. euh, italian girl;
    ga jij ook naar NYC?
    Lopen, supporteren, entourage van GeertGitaar?

    Kan, wil en/of mag je een tipje vd. sluier oplichten?
    Desnoods via mail (bewa@telenet.be)

    Groeten,
    BeWa

    BeantwoordenVerwijderen