zaterdag 30 september 2006

dardennen

Gisteren stond een LSD van 25 km. op het programma.
Daar ik zaterdagavond en zondag in Stevoort vertoefde dacht ik er aan om de nieuwe nieuwe Finse piste te verkennen.


Waarschijnlijk zou dat zéér eentonig geworden zijn, maar een telefoontje zaterdag naar Dimitri resulteerde in een afspraak zondagmorgen te Nieuwerkerken.




Zondagmorgen dus naar Dimi & Kathleen. Dimitri vergezelde me 2 rondjes op één van zijn parcours, ik deed er nog 1 bij om uit te komen op 25,4 km.
Een P R A C H T I G parcours tussen de boomgaarden, langs een bos en met een stevige klim (genre Tervurenlaan in Brussel).
Veel variatie en bij momenten waande ik me echt in de Ardennen!
Dank u wel Dimitri, het is niet de laatste keer dat ik daar liep.
Volgend jaar in de voorbereiding naar de 20k?

Door het bijpraten met Dimi niet echt onder de 140 bpm. gelopen, wel comfortabel, het leverde een gemiddelde hartslag op van 147.

Vandaag een dagje 'rust' (lees: niet lopen).
Deze morgen om 7u15 bij de dokter om bloed te laten prikken.
Woensdagavond weet ik 'de uitslag', ik wil weten of alle waarden in orde zijn, niet dat ik me aan het leeglopen ben.
Het voelt alleszins niet zo aan, de bloeddruk was ok, maar preventief dus.

1 opmerking:

  1. Mooie parcours dus in de toeristische streken van Limburg.
    Je daagt me uit om eens een avond na het werk die streken op te zoeken

    BeantwoordenVerwijderen