donderdag 24 augustus 2006

Showers

'Showers', een mooie uitdrukking die ik in NY van Gino leerde toen het water er met bakken uit de lucht viel.

Deze morgen vertrokken om 6u40 met de bedoeling 85 minuten aan trage hartslag te lopen.
Een beetje motregen en de banen nat, maar geen probleem.
Tot ik hier aan de piste kwam; SHOWER!!
Niet te doen, er leek geen eind te komen aan de bui, maar opgeven daar dacht ik niet aan.
Uiteindelijk stond ik dan toch te schuilen onder een boom, niet dat het enig soelaas bracht, maar 't gedacht was deed het hem.

Tot daar plots een dame voorbij kwam gelopen.
Tja, daar sta je dan als 'man'.
Dus mezelf maar 'vermand' en terug in aktie geschoten.
Op die manier heb ik m'n ronde uitgelopen op de Finse piste, maar dat was het dan.
Door de gutsende regen terug naar huis; 32 minuten weggeweest, wel wakker, maar doornat en met kou...
Een warme douche dan maar en aan het werk.

Hopelijk blijft het vanavond droog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten