dinsdag 8 augustus 2006

halve marathon Brussel

Zonet heb ik me ingeschreven voor de halve marathon te Brussel.
Samen met Dimi aan de start, of we samen aankomen is de vraag?

Volgend doel is dus zondag 27 augustus.

Waarschijnlijk is dit de laatste 'tussentsop' voor de NYC-marathon.
BDB gaat me zeker nog briefen over het parcours (hopelijk vòòr de marathon Bert),
Pieter, een kameraad van hem verwoordde het zo:
de marathon is 42,195 km. Da's de voornaamste tip!!! ;-)))
Deze gouden raad zal ik niet vergeten en aan den lijve ondervinden zeker?
Hoeveel km. opwarming? 32?


3 opmerkingen:

  1. Anoniem12:08 p.m.

    de tips komen eraan Bewa. zet de Augustijn maar klaar ;-p.

    Vooral die 195 meter zijn een belangrijk detail...

    Neen, in NY begint het net voor halfweg met de Pulaski bridge. De Queenboro bridge is ook een toffen (wanneer je nog vooruit geraakt) en om te eindigen de heuveltjes van Central Park.

    veel info op www.nycmarathon.org.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vast staat dat we een heel pak pinten gaan verzetten als we Central Park halen, Bewa !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @BDB tnx voor de info; ik bekijk 'tegen dan' het parcours in detail, nu maak ik me der geen zorgen over!

    @Geert tja, ik zou wel willen, maar ik vrees dat het bier met melkzuur zal worden... Naar 't schijnt is er op zo'n afterparty's weinig volk, de meeste liggen gesneuveld...
    Misschien kunnen we in Central Park blijven slapen?
    Uiteraard wil ik op de afspraak zijn, maar laat ons met 2 voeten op de grond blijven.
    Nu een beetje goed moed tegen dan is steeds welkom.
    We zien wel, als je wil laat ik je de beste Duvel van NYC drinken, 't zal niet de goedkoopste zijn, maar ook daar denken we dan niet aan.
    Schol en nog veel trainingsplezier!

    BeantwoordenVerwijderen