vrijdag 11 augustus 2006

KL643

Vlucht KL643 op donderdag 2 november 2006 om 18u20.
Zonet Deze namiddag heb 'k even gebeld naar Holland International, zeg maar m'n reisbureau voor de marathon (te laat om in te schrijven bij TQ3, de Belgische org. (niet mijn fout!!)).

KL643 wordt dus 'de vlucht van de waarheid'.
Wat dat conreet betekend moet ik nog even 'uitdokteren'.
's Middags per trein naar Schiphol?
Een 'nachtvlucht' naar NYC!
Vanuit België zijn het steeds vluchten die net voor de middag vertrekken, door het tijdsverschil is dat dan aankomst 's namiddags in NYC.
Nu zal dat dus in de avond zijn.

We zien wel, voor mij 't zal de kortste, duurste én zwaarste NYC-reis worden 'ooit'.

Gisteren gehoord ivm. de verijdelde aanslagen op vliegtuigen vanuit de UK richting de VS?
Wel dat is een serieuze streep dikke lijn door mijn rekening!
Waarom? Wel, wat beter kan ik meenemen voor Gino dan chocolade en bier, bier en nog eens bier.
Hoeveel bier? Wel, euh, een handbagage vol, zo vol als maar kan, plentivol zoals we het hier zeggen.
Eind februari was dat vijfentwintig kilo bier....
Blikjes Jupiler, flessen Delirium, Duvel, Leffe, Chimay en Augustijn.
Allemaal voorbij dus, 't spijt me ten zeerste Gino!

Afgelopen week, op gisteren en vandaag na, alle dagen gelopen.
Gisteren bezoek gehad en 's avonds snel nog iemand gaan bezoeken en vandaag, tja, net gedaan met al het werk.
De week is nog niet voorbij, ik kan, mag en zal(?) dus nog 2 dagen hebben om te lopen.
Hopelijk morgen op tijd uit bed, zoniet morgenavond.
Voor zondag hoop ik om 10u. te vertrekken en na 2 uur in Oosteeklo te staan (uiteraard niet rechtstreeks). Bij mijn ouders dan een doucheke en daarna een klein feestje met collega's van hen.

Prettig weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten