woensdag 17 mei 2006

De kip of het ei?

't kieken of 't ei?
Wel, 't kieken (ikzelf dus) liep vollenbak de trap op, met zijn handen vol...
Eén van de laatste treden miste ik, ne krak en ne vloek en véél pijn in m'n linkerknie en -elleboog.
Na een tijdje ijs en achteraf Hirudoid: een ei van jewelste op m'n knie(schijf)!
Daar ik m'n knie 't meest voel word ik amper de elleboog gewaar, maar ook die is pijnlijk.

Gisteren veel werk en niet gaan lopen, ik dacht nog aan enkele personen die omwille van blessureleed niet kunnen lopen, bij mij was 't omwille van het werk.
Dat werk was 'gedaan' om 22u20 en in alle enthousiasme de trap opstormend was de lol er snel af.

't Deed me denken aan vorig jaar, de vrijdag voor de 20 km. van Brussel dat stom ongeluk (bestaan er andere?) buiten, een pees over in m'n rechter grote teen en niet te lopen dus.
Ook dat voel ik nu nog steeds, maar 't hindert niet.

Niets houdt me tegen straks te fietsen, lopen zal even niet lukken.
(als 't maar niet regent).
Iedere keer de trap op is een ware marteling (vandaag toch), maar we volharden in de boosheid.

Samengevat: vandaag voel ik mijne linkerkant 'den ouden dag'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten