woensdag 10 mei 2006

Alain Vandam

Op verzoek van 'the italian girl'.
Het verhaal van Tom en Bert.
Herinner je je dé lach van Alain Vandam uit 'Het Eiland'?
Wel, ik kan die 'behoorlijk goed' nadoen. Verschillende mensen hebben er al buikpijn aan overgehouden, 't is dan ook in de prettiger omstandigheden dat dit 'ten berde' komt.
Als medewerker van Oosteeklo.be (mijn geboortedorp) had ik 30 maart 'de eer en het genoegen' een (foto-) verslag te maken ivm. de opnames van een kortfilm met oa. Tom van Dyck en An Miller.
Daar werd de lach bovengehaald en zou Tom (lachend) zijn advocaat aanspreken ivm. het recht hierop. Daar ik er (nog) geen geld mee verdien zou hij het zo laten.
Toen we het hadden over zijn mannelijke fans in New York repliceerde hij
"ne mens moet ergens beginnen".
Uiteraard had hij liever vrouwelijke fans, hoe zou je zelf zijn (als man dan toch).
Enorm toffe en oprechte mensen die beroepsacteurs!
Bij die enkele foto's is het gebleven, 'k ben niet echt een handtekeningenjager.
En voor de blog, bij gebrek (voorlopig) aan een betere foto dan maar even deze...




Maar nu de hamvraag, wie is 'the italian girl'?

1 opmerking:

  1. Ik ken haar persoonlijk, Bewa....
    Ze is een grote fan van blogs.... zeker die van jou ! Ze bestudeert jouw blog, en zeker het Latijn, in de grootste mate van detail.

    BeantwoordenVerwijderen