donderdag 14 februari 2008

lap

Lap, 'k heb het zitten.
De moral was bijna terug in orde, na het zwarte gat van vorige week kwam ik uit het dal gekropen en kon ik de week nog redden met spinnen, lopen én fietsen; maar op matig niveau.

Maandagmorgen bloedafname maar met 't gevoel dat, zoals steeds, alles in orde zou zijn; wat gisteren ook bevestigd werd door de dokter; alle waarden ok, waarschijnlijk een touckeken van de griep die in de lucht hangt.

Dinsdag terug als een vis in het water, maar bij het keren na m'n voorlaatste 50 meter kon ik met pijn in de touwen gaan hangen, lettterlijk.
Een kramp in de linkerkuit en een grapje van een mede-zwemmer:
"zwem weer vanwaar je komt"
'mijnen achteruit is kapot Rik (toch bedankt voor het medeleven)'
Gisteren nauwelijks iets aan de hand, enkel een ambetant gevoel in de kuit, vooral als ik steun op m'n linkerbeen. Zwemmen zat er nog in, nauwelijks de benen gebruikt.
Deze morgen echter terug het gevoel als vorige zomer en m'n eigen diagnose gesteld: spierscheur.
Het spreekt voor zich dat ik er 'asap' vanaf wil; maar 't zal z'n tijd vragen.
Voorlopig raakt het me mentaal niet, maar ik vrees dat het niet te lang mag duren.
Optimistisch gezien, beter nu dan later op 't seizoen; maar de wil en drang om te trainen is er...
Stilzitten is pas afzien voor me...

Sporten is gezond ?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten