zaterdag 19 april 2008

bloggen

't Is al bijna een sport op zich, bloggen; enkel, 't staat niet op m'n schema dus durf ik 't al eens vergeten...

Gelukkig kon ik me afgelopen 10 dagen wél behoorlijk goed aan m'n schema houden!

Vorige week genoten onder een voorzichtig zonnetje van zowel fietsen als lopen!
1 tocht bracht me met de MTB naar Brugge.
Heen via de grote banen, terug via idyllischer oorden, langs de Damse Vaart naar de 'syphon' en via het Schipdonkkanaal huiswaarts. Goed voor 98 km.
Onderweg stopte ik om de camerafuncite van de iPhone te testen (en eigenlijk van contentement).


Vorige zondag was het vroeg opstaan om 1u25 te lopen en daarna fris richting 'de Hel' te trekken.
Naar jaarlijkse gewoonte stonden we paraat op de eerste kasseistrook in Troisvilles en 'k kan je verzekeren dat het kriebelde!!!!!
't Gaat ne serieuze lap zijn die ik er samen met Jurgen ga op geven, op 8 juni!

Het weer was iets té goed voor de profs, er werd dus snel gefietst.
Ondanks de droogte slaagden enkele acrobaten er in toch tegen de vlakte te gaan voor onze neus.

Kraken dat het deed ;)






Conclusie:
blij dat ik na een hectische periode terug serieus aan het trainen ben én op het juiste spoor zit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten