donderdag 4 oktober 2007

wakker

Ligt eigenlijk iemand nog wakker van BHV?
Wie weet exact waar het allemaal écht om draait?
Ik niet, in hele grote lijnen misschien, maar Jan-met-de-pet (en Bert zonder klakke) totaal niet.
België zonder regering; goe bezig.

Ander nieuws dan? Sportief nieuws.
'k Zit nog steed goed op marathonschema.
Zo goed te combineren met 't werk dat ik sinds zaterdag dagen aan 't switchen ben, maar me wel aan 't schema hou!
Nadeel dan weer is dat ik m'n blog verwaarloos...
Nog zoveel te vertellen...

Proficiat aan David aka Letman & Philip met hun prestatie in Berlijn!!
Proficiat aan 'Tantie' en Geert met hun verjaardag!

Deze song hoorde ik misschien al 3 weken geleden op StuBru, kwestie van kort op de bal te spelen om m'n blog...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten