woensdag 9 mei 2007

Gino&Gitaar


Allez hup,
'k maak het me nog eens héél gemakkelijk, weer wegens tijdsgebrek...
en alvorens af te zakken naar Oosteeklo ter afscheid van Gino's ouders die een tijdje bij hem in NYC vertoeven.
Zeggen dat ik dringend bij Etienne & Marathon Geert wil bijlezen en antwoorden...)

Verslag van afgelopen zondag zal voor een volgend bericht zijn, samen met nog wat weetjes.

Bij het bekijken van onderstaand filmpje dacht ik spontaan aan Gino en Geert (vandaar de titel, Gino kon goed luchtgitaar & Geert en Gino onmoetten elkaar kort na de NYC marathon anno 2006 ).

1 opmerking:

  1. Anoniem9:37 a.m.

    Hoi,
    Leuk filmpke. Ook schoon auto-embleem, doet me wel denken aan de 4 voorbije jaren, maar k moet me nu focussen op de toekomst en niet meer aan t verleden leven.
    Groetjes,
    C'ken.

    BeantwoordenVerwijderen