zaterdag 7 juni 2008

parijs-roubaix08-voorbeschouwing

De flensjes zijn gebakken!

10.000 X dank Emilia!!

Zo ver, niet zo goed...

Gisterenavond moeilijk in slaap geraakt... zenuwen, 't gebeurt me niet vaak....
Aan 't dromen van een natte Hel... 3x een droge Parijs-Roubaix beleefd, een natte kan me écht niet deren, enkel; de rest van m'n seizoen mag niet in het gedrang komen.
Over 2 weken de 3/4 in Stein dus, belangrijk genoeg zeker?!

Vanmorgen lactaattesten in het Putbos.
Begonnen in de regen, vrij warm; geen klagen dus.
3x 2.000 meter en 1x 600 meter voluit.
Die 600 meter voluit liggen me sowieso niet; maar deze keer g*dv*rd*mm*...
Bij het uitkomen van de laatste bocht op de piste liep ik vrij té dicht bij de rand en ging ik er met m'n linkervoet over.
Niet erg, even afzetten op links maar de landing op m'n rechter was minder en ik sloeg die voet om.
Toch maar doorgebeten en de 600 uitgelopen, het pijnlijke gevoel achteraf is niet overgegaan.
Nu ik wat moe ben komt het feller op.

Wat dat morgen gaat geven wordt dus afwachten...
Voor de rest was het een totaal andere voorbereiding; Tilff-Bastogne-Tilff, géén kasseistroken gedaan, géén powerball, ...
De basisconditie is sowieso beter als nooit voorheen, de moral 99,9%.
Snel nog 20' pitten en eten.

Hij die gaat dokkeren groet U!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten