woensdag 17 oktober 2007

bloedzweetentrainen

Amai m'n voeten!
Maandag stond 45' loslopen op 't schema.
Dat zijn dat ook de enige trainingen die ik nog op de boomschors van de Finse Piste doe hier in Ertvelde; al de rest is op de baan.
Tevens ideaal om m'n nieuwe loopschoenen in te lopen.
Vorige donderdag 30'; zondag 1u43' en maandag dus nog even in de Brooks.
Na zondag had ik 'n kleine blaar op de linkerhiel, maar dat hinderde niet.
Stomweg had ik niet m'n loopsokken aan, maar van die korte kousjes die net tot aan de hiel komen.
Amper 1 ronde ver diende ik te stoppen om de linkerkous eens goed op te trekken.
Thuisgekomen na 50' lopen kon ik de schade opmeten.
Niets gevoeld, maar de linkerschoen en kous zaten achteraan onder 't bloed.
Een 'kap' in de hiel, maar allemaal pijloos.

Bloed - zweet & trainen, 'n apart recept!

3 opmerkingen:

  1. Anoniem9:53 a.m.

    ik loop altijd met kousen (soms zelfs kniehoog, geen zicht maar wel effectief!!), net om dit soort foto's op mijn blog te voorkomen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem11:43 a.m.

    ik loop niet, ook om zo'n foto's te vermijden

    grtz

    el filoe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem10:43 p.m.

    Er is nochtans iemand die graag je voetjes verzorgd...

    BeantwoordenVerwijderen