woensdag 23 mei 2007

snelsnel

geen tijd, opzij opzij opzij...
'k Ben weer met duizend-en-één zaken tegelijk bezig ;((

Afgelopen middag tijdens de zwemles voor het eerst 'ooit' een kilometer-aan-één-stuk gezwommen.
Rustig aan, een kleine verzwakking na 400 m. en met een goed gevoel afgeklokt op 23'.
Het geeft vertrouwen en moet, kan en hoop ik; alleen maar verbeteren.
Om de laatste kracht uit de armen te zwemmen dan nog wat interval.

Morgen fietsen, overmorgen 30' loslopen (footpod kalibreren na batterijwissel) en zondag "patat".
Ondertussen goed nieuws uit New York, de marathon lukte helaas niet om uitgeloot te worden, de halve wél; nu nog zorgen dat we dan nog in NYC zijn...
Dear Bert Wauters,
Congratulations! You have a confirmed spot in the 2007 NYC Half-Marathon Presented by NIKE. Like the ING New York City Marathon that inspired it, the NYC Half-Marathon Presented by NIKE is a rare day when New York closes some of its busiest streets to traffic-and opens them to runners who come from across the country and around the world for the experience of a lifetime. The Half has the special added benefit of running through the heart and soul of NYC including world-famous Times Square and Central Park.

We're thrilled that you'll be joining us on Sunday, August 5. This year, a world-class field of athletes will try to top the excitement of 2006, when Kenyan Olympians Catherine Ndereba and Tom Nyariki won in thrilling finishes. The race will be broadcast locally on WABC-TV/Channel 7, so be sure to tell family and friends who live in New York to tune in.
Ken aka KeMo startte een roadcycling-fotosite.
Naar 't schijnt is 't CL, da's iets met voetbal en dat interesseert me geen bal.
't Werk en zoveel andere zaken gaan voor en 'k heb er geen beetje spijt van, rare vogel zeker?

2 opmerkingen:

  1. uw eerste 1000m onder de 23'. Niet slecht bezig. In een wedstrijd zal het nog sneller gaan. Ik was geen fameus zwemmer maar op de kwart zwom ik onder de 22'. Dat zal er voor u zeker inzitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem6:38 p.m.

    't is blijkbaar een goede sportweek.
    Afgelopen maandag had ik een superdag in 't zwembad, ik zwom 22min50', maar dan wel op 1500m, mijn kilomter klokte ik af op ietske meer dan 16min.

    Bedankt voor de verwijzing naar mijn roadcycling-site, cool dat je die al ontdekt hebt.

    En proficiat met je deelname bevestiging voor de NYC half-marathon.

    greetz Ken (aka keMo :-) )

    BeantwoordenVerwijderen