woensdag 28 oktober 2009

planning

Voilà,
de 2 komende sportieve data zijn gepland.
Deze stonden al even in de kalender, maar ik diende nog in te schrijven, betalen en plannen.

Na de cursus, van begin dit jaar tot 2 weken terug; en Japans bezoek (food, food, food), Florian's nachten, enfin een & ander... werd het hoogtijd om er 't stof af te blazen; lees: trainen alvorens te ontploffen ;-)
November belooft 'n drukke culinaire maand te worden (nieuwe hobby al dat eten?) en ik wil me 'wapenen'.

Eerste doel, de halve marathon Deinze - Aalter op 11 november.
'n scherpe tijd verwacht ik N-I-E-T




Tweede doel is gesteld om 'n rustige sportieve winter te hebben & zo volgend jaar enkele keren te pieken (Parijs-Roubaix & Ironman Zurich): LPM-marathon op 10 januari.

Net nog 'n kalender van 2009 uit het oud papier gevist en de planning als vanouds gedaan.
Tot 11 november 'n schema van 4x/week lopen en hopelijk ondertussen ook terug zwemmen.
Na de halve marathon loopschema van 5x/week met zwemmen & fietsen.



Rustige winter zei ik??

Komende zondag wordt het alvast spannend uitkijken én duimen voor de vrienden 'over den plas', op de NYC-marathon.

1 opmerking:

  1. 't Ziet er skoon uit. Deinze-Aalter en de LPMM staan bij mij ook op het schema. De filosofie: achteraan starten en zien waar we uitkomen. Succes en tot in den draai.

    BeantwoordenVerwijderen