maandag 22 december 2008

verhuis

Het einde is in zicht....!

Run....

Zo erg is het niet; het einde van onze verhuis is eindelijk in zicht (momenteel de wijn aan 't verhuizen).
Ik snak terug naar de trainingsschema's; op 'n zacht vuurtje terug sudderen 'in eigen nat'.

'k Ben reuzebenieuwd welk effect de 3,5 maand niet trainen op me gaan hebben...
Niet trainen betekende echter niet 'stilzitten'; integendeel,
afwachten en op 't gemak terug in actie schieten.
Zo snel mogelijk toch eens langs een 'kraker' gaan voor m'n onderrug.

De planning ligt verre van vast; maar 't zal "de weg van de minste weerstand" worden richting Ironman Zurich. Enkele kleine piekjes ervoor, maar geen al te grote zoals afgelopen jaar voor de 3/4 van Stein.
Geen paniek; tijd genoeg.
De club plant 2 stages; Spanje & Vittel; helaas weet ik hierover nog geen definitief antwoord.
Nieuwe job, dus opleiding; een nieuwe uitdaging waar ik me met plezier en vol overgave wil op storten & dus de consequenties op dat vlak ook zal dragen.
Door het trainen moet en zal dit draaglijk blijven; de cirkel is weer rond ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten