maandag 10 maart 2008

tyler-rules

De training van gisteren hangt nog in m'n benen...
Vanuit Lokeren plande clubgenoot Kristof -Tyler- La Heyne een poldertocht van 120 km.
Het spel van de wind had me vrij snel te pakken de eerste 45 km. gingen als vanzelf, maar toen hadden we de wind recht vooraan en het ronddraaien met 3 mocht niet baten.
Op de kaart, bovenaan de 'U', van Paal tot Ouden Doel was moordend.
De hartslag was ok, maar de benen protesteerden.
Waarschijnlijk mede door de looptest van zaterdag, want eten en drinken deed ik op tijd en voldoende.
Onder het mom van "ik ken hier toch m'n baan niet" heb ik dan ook nauwelijks kop gedaan en me verstandig weggestoken in het wiel van Tyler & Kris (waarvoor dank).
De beenspieren zagen af van de kou & regen, 'Mallorca' is af en toe eens uit onze mond gekomen...
'k Was niet weinig blij dat de tocht 20 km. ingekort werd, we klokten na 3u42 af op 100,27 km. Het warme bad en de pasta waren meer dan welkom! Stevige training, ideaal ter voorbereiding van de fietsstage.
Komende week hoop ik het lopen te onderhouden, voor fietsen is er helaas geen tijd en het zwemmen zal ook beperkt zijn tot 1x.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten