zaterdag 10 maart 2007

filmpjes

Voilà, de werkdagweek zit er op.

Maandag vlieg ik er terug in, nu denk ik even niet meer aan 't werk.
Straks nog lopen, plastronfuif, morgen fietsen (als de plastron deze avond geen zéér doet) en lopen.
Volgende week een drukke trainingsweek, maar daar zal niet alles van in huis komen door werkomstandigheden (opendeur).

De agenda staat boordevol, teken dat we nog leven, maar teveel is trop...

Vandaag nog een filmpje on-line gezet van 'de Jerre, afgelopen week te zien in Man bijt hond.
'k Ben blij dat hij blij is en voldoening schept in zijn job!
Zeg nooit 'nooit' maar dat is niet echt mijn ding, 'k hoop dat ik dat nooit hoef te doen...

Als 'uitsmijter' een animatie die ik tegenkwam via Intermactivity, het beste Nederlandstalige macforum (naar mijn bescheiden mening dan toch).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten