maandag 19 maart 2007

boven water

Zo voelt het aan:
Terug boven water.

Vorige week was (pokke) druk.
De agenda stond meer dan vol, idem voor deze week, maar (hopelijk) met meer tijd om te sporten.
Donderdag voelde ik me 'uitgewrongen' door het intense zwemmen.

Vrijdag dan het Oost-Vlaams sportgala (Puur voor de Sport).
Meer daarover komende week met foto's.
Gelukkig niet 'blijven plakken', meer zelfs; zonder iets te drinken huiswaarts en dus tijdig in bed om zaterdag uitgerust aan te vallen.

Zaterdag na een super drukke dag en na het avondeten lag ik bijna te slapen in de zetel...
Zo goed als futloos, verdorie.
'k Beloofde al langer iemand het boek 'Surplas' binnen te steken en door nu het nuttige aan het aangename te koppelen gebeurde dit 'te voet' (al lopend).
Het boekje in 2 plastiekzakken gewikkeld en zo in Ooosteeklo gedropt in de brievenbus en dan 'leeg' terug.
Door de wind was het lekker uitwaaien.
Na 1u03 terug thuis en genoten van een lekker warm bad en de Humo.
Uiteraard hééééééééél blij dat ik me niet liet kennen en indommelde in de zetel.

Zondagavond opnieuw twijfel om de geplande LSD van 1u30 aan te vatten, maar toch 'van wal gestoken'.
Als je pas om 20u30 vertrekt lijkt het me niet meer dan normaal dat het donker is, maar ik stond er niet bij stil dat het héél donker was buiten.
Al lopende realiseerde ik me dat het 'niet zo goed' was. Het lopen wél, maar het weer...
Na een donkere en onverlichte weg kwam ik terug in bewoonde wereld en voelde dikke druppels vallen. In de verte zag ik dan nog bliksemschichten, dus alle registers open getrokken en ipv. LSD, extensief huiswaarts. Niet zo leuk, maar 't was eigenlijk om m'n eigen hachje te redden en droog thuis te komen.
Resultaat: slechts 34' gelopen.

Na het lezen van Davids post een nieuw rubriekje:
Linke boel: Bel- en SMS-spelletjes?!
update: nog een link

1 opmerking:

  1. Anoniem7:51 a.m.

    we zijn in februari té fel verwend geweest ... in Maart draait mijn regenvestje dubbele shiften!

    BeantwoordenVerwijderen