zondag 9 maart 2008

tijden-testweek

Einde van de week, dus ook de testweek zit er op.
De tests vielnen allemaal mee, enkel het weer zit/zat tegen, maar dat deert me niet.
Dinsdag de zwemproef; Emilia & Jan, de zwemcoach, hadden hun handen vol om iedereen in de gaten te houden, tijden te noteren en ons na exact 1.500 m. te doen stoppen.
Voor mij zat het er op na 30'41" en met een héél fris gevoel!
Dank aan m'n vrouwtje en Jan voor de goede zorgen.

Gisterenmiddag dan het fietsen, 15 km. waarvan 11 serieuze tegenwind.
De cijfers: 33'14"; 27.1 km./h. gemiddeld, 46,6 km./h. max.
Hartslag 146 gem., 159 max. aan 88 rpm.

Op de terugweg serieuze meewind en dus tot 47km./u.; maar dat zou ik me 's avonds bekopen...








Na 3 km. tegenwind opwarmen stond er 8km. lopen aan constant tempo op het menu.
Bij de opwarming voelde ik al snel de zware benen.
Bij de proef zelf duurde het ondanks rugwind toch 2,5 km. eer het vlot aanvoelde.
Plan was 4 km. heen en dus ook 4 km. terug.
De tijden: 1e 4km. 21'31" aan 11,2 km./u. gem. en hartslag 153 (158 max.).
2e 4km. 23'50" aan 10,3 km./u. gem. en hartlsag eveneens 153 (160 max.). Constant dus tevreden gezien de weersomstandigheden.
Op de terugweg van 3 km. heb ik 2 km. gewandeld. Nood brak wet, maar de benen voelden té zwaar om te lopen.
Even uitwaaien dus. Voor de alcoholcontrole hier in de straat werd ik niet uitgenodigd door de verbaasde politieagenten...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten