dinsdag 8 januari 2008

gekkenwerk

Afgelopen dagen had ik pittige trainingen, niet zozeer door de afstand; maar door de weersomstandigheden.
Zondagmorgen in alle vroegte (7 na 7) vertrokken voor 1u40.
't Was nog donker, daar was ik op voorzien, maar niet op de ijzelplekken op 't parcours.
Geconcentreerd lopen dus en vooral opletten.
't Werd snel klaar, maar daarom niet makkelijker om te lopen.
De kou had me snel te pakken op de spieren en verkrampt liep ik onder m'n hartslag met als resulaat 10' langer gelopen en toen bij thuiskomst een ongeruste Emilia...
Snel 'n douche en op naar 't BK veldrijden.

Maandagmorgen fietsen... door de stevige ZW-wind meer naast m'n fiets gehangen dan er op gezeten, spreekwoordelijk dan.
't Was alweer opletten en 'k hoorde mezelf regelmatig "ja hallo" zeggen na alweer 'n windstoot.
Niet weggewaaid en zeer tevreden toen ik na 56 km. beuken terug thuisstond.
Zo'n trainingen maken later op 't seizoen het verschil zie!

Ondertussen besloten komende zaterdag de halve marathon in Watervliet mee te lopen.
Het prachtige polderparcours waar ik al zoveel fietste maar nog nooit eerder liep.
't Wordt een doorgedreven training, geen wedstrijd.

4 opmerkingen:

  1. Succes in Watervliet, zorg dat geen slag in het ... water is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'k Zal m'n beste doen!
    Zolang het geen eskimo's regent zie ik 't zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem8:55 p.m.

    Awel Bertje,

    Ik ben fier op u!!!

    Ben zelf net terug van lopen en voor mij is dat nog altijd een beetje afzien...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Verstandig opbouwen en trààg lopen Daniëlle.

    Neen, nog trager!!

    Ja, goed zo!!!

    BeantwoordenVerwijderen