dinsdag 17 april 2007

apexresectie

Apexresectie; dat 'beest' bezorgt me nu al bijna een week nauwelijks te harden tandpijn.
Uiteindelijk gisterennamiddag bij de tandarts beland en zijn vermoeden werd bevestigd na het nemen van bovenstaande foto.
Een ontsteking onder een ontzenuwde tand.
Gevolg: antibiotica en pijnstillers.
De ijszak is hier de laatste dagen ook niet ver weg geweest, maar 't zal toch de pijn verbijten worden.
Qua training deze week durf ik niets voorop te stellen. 'Graag' maar 't zal van weinig in huis komen vrees ik.
Deze avond zwemmen, sowieso, want we gaan wetsuits passen.
Die kans wil ik niet voorbij laten gaan.

Zondag kon ik me volledig uitleven in Parijs-Roubaix, de renners 3x gezien op de plaatsen die we wensten.
Foto's dien ik zelf nog te bekijken, verslag volgt.

Ook Dimitri nog even in de bloemen zetten met zijn puike prestatie op de marathon van Parijs;
met slechte voorbereiding en onder een loodzware zon 3u38'41". Knap Dimi!!

1 opmerking:

  1. Anoniem1:10 p.m.

    pas op met dit soort woorden: dyslectici denken nu dat je iets over erecties hebt neergepend! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen