dinsdag 20 november 2007

kort

Korte dagen, korte trainingen, kort van stof...
Kort en snel , want (alweer) geen tijd.
Afgelopen vrijdag 'n toffe drink gehad voor Emilia's 30e verjaardag;
ik was barman van dienst en genoot van de bruiswatertjes!
Wat kijk ik uit naar het einde van de week, anderhalve dag verplichte rust en dus tijd voor andere zaken (DVD's bekijken, Humo's lezen, ... (alweer tijd te kort?))!


Terwijl ik zondag de laatste 'lange' training aan 't afwerken was, 21 km. (ipv. 20) waren een deel clubgenoten aan het werk in Kasterlee.
Op hun menu de halve of volledige marathon.
Trainer Tim heeft een mooi verslag over zijn overwinning; proficiat Tim!
Dorpsgenoot Rudi Willems liep mee op de marathon en was er knap 5e.
Zijn gemiddelde snelheid lijkt me laag voor zijn kunnen, of 't aan 't parcours lag of aan de training wil ik hem nog eens ontfutselen.

*
Alweer een project om met belangstelling te volgen: worldtour2008.
Stefaan Engels is de bedenker van onze club, vorig jaar hielp ik hem voor z'n tickets voor de marathon van NYC en af en toe loop ik hem nog eens tegen 't lijf.
Dit zal komend jaar wat minder zijn: 15 triatlons in 1 jaar ?!

*

Luc Van Lierde schenkt z'n wedstrijdfiets waarmee hij in Hawaï een bijzonder verdienstelijke 8° plaats behaalde.
Bieden ga ik niet doen, hierover waren Emilia & ik het snel eens!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten