maandag 20 augustus 2007

Mr. T. verslag

E I N D E L I J K ! ! !

Fotoverslag van m'n eerste Mr. T in Gent, ondertussen méér dan 2 weken geleden, slik...
Waarom het zolang duurde eer ik dit verslag 'presenteer'?
Gebrek aan tijd... niet meer, niet min.
Wegens het volgen van een cursus gedurende enkele dagen werden de reguliere werkuren verdeeld over 's morgens-vroeg en 's avonds-laat, tot 's nachts indien dat nodig was.
't Werk ging even volledig voor; de eerste week na de 1/8e in Gent heb ik dan ook (helaas) totaal niet gesport.
Gesnakt naar enkele momenten om te kunnen lopen, maar 't kwam er niet van.
Vorige week terug rustig 3x gelopen en vanavond eindelijk nog eens zwemmen.



Vrij relax voor de start.

Wat gaat 'het' geven, na 3 weken vakantie, quasi geen training en vooral geen zwem- en fietstraining.

Terug in 't water waar ik m'n eerste serieuze blessure ooit opliep.








Verboden te zwemmen.
Na het startsignaal was het een heuse veldslag!
Zwemmers boven en onder; slagen geven en krijgen; niet prettig en sportief.


Eindelijk uit het water geraakt.
Even later zou ik ontdekken dat m'n Forerunner 305 'verschwunden' was...
Paniek in de keet!
Vertrokken mét en aangekomen zonder...
't Zou me meermaals afremmen, ik mag er nog niet teveel aan terugdenken.
't Blijft maar een gadget... maar m'n vertrouwde hartslagmeter, vedorie,... snik snik.

Tijdens het fietsen voelde ik het meest en snelst dat ik ongetraind aan de wedstrijd bezig was.
Vreemd gevoel voor m'n lichaam, niet onmiddellijk het meest leuke.

Af en toe kon ik me in een groepje houden, maar niet constant. Wind was in het nadeel!


Net voor het binnenrijden naar de wisselzone.

Even ervoor kon ik niet aanklampen bij een groepje, maar toen een drietal atleten daarin gevallen en verslagen op de grond lagen had ik geen spijt dat ik er niet meer bij zat!





Na de tweede ronde door de Topsporthal.






Richting finish:

1u23':
18'05 gezwommen; 40'18 gefietst & 24'39 gelopen

(chronorace.be)

3 opmerkingen:

  1. Proficiat, en dat zonder specifieke training. super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vraag me af waarom er altijd zo geknokt moet worden tijdens het zwemonderdeel. Zelfs een school vissen toont meer respect voor elkaar...

    Wederom een knappe prestatie (en mooie foto's)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem12:25 p.m.

    het zwemonderdeel is dé reden waarom ik nog niet aan een triatlon denk ... al da gestomp en gewriemel ... maar jij hebt je toch kranig verweerd hoor, zo zonder echte voorbereiding! Knap!!

    BeantwoordenVerwijderen