woensdag 23 januari 2008

marcelleken


Gisteren stak ik 3 zwembroeken in m'n zwemzak, kwestie van op veilig te spelen.
De 3 klaargelegde handdoeken was ik echter vergeten.
't Gebeurde al 2 keer dat ik 'n clubgenoot kon 'depaneren', maar gisteren had ik zelf geen chance.
Gelukkig had ik m'n marcelleken waarmee ik me volledig droog wist te krijgen!
Dank u Marcel...

Vanmiddag had ik wél m'n handdoeken bij!

Bij het nakaarten, bij Aquarius & Ice Tea voor mij; wist Philippe nog 'n interessante site:
fietsica.be van UGent. Aanrader!!

5 opmerkingen:

  1. Anoniem10:01 p.m.

    waar een Marcelleken al niet goed voor is. Er zijn er die dat ook soms vergeten....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar heb ik niets mee te zien hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem11:53 p.m.

    Bedankt voor je tip!
    Momenteel gaat het goed.
    Thx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onder het motto, nen goeien soldaat,...
    Ge weet wel he.
    Sport ze he moatjen!

    kurt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem10:49 p.m.

    En Marcelleke zit hier zo flink op de zetel!
    Ge zou hem beter ook wat leren zwemmen want hij gaat er vastroesten!
    Kus

    BeantwoordenVerwijderen