woensdag 21 november 2007

Florence

Het wordt zowat tijd om me eens te verdiepen in Florence.
Bitterweinig weet ik over de stad en streek en tot deze morgen wist ik het uur van de start niet... Start zondag om 9u00 op de Piazale Michelangelo, aankomst iets na de middag op de Piazza Santa Croce.
M'n startnummer is 2133, of er trackingis weet ik niet.
Temperatuuur +/- 13°C, voor mij ideaal, niet te warm noch te fris.

Het profiel leert me dat het een vlakke marathon wordt, de eerste 3 km. zelfs bergaf!

Foto's zullen te vinden zijn op fotostudio5.

Dat het nu maar snel zondag is... !!

2 opmerkingen:

  1. Anoniem6:56 p.m.

    Het amusement en geniet er maar van!
    Kus uw vrouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem3:57 a.m.

    Ik duim voor je, ook al lig ik op m'n luie ... te genieten van het Egyptisch zonnetje.
    Tantie

    BeantwoordenVerwijderen