vrijdag 26 oktober 2007

zeemzoet

Neen, met zeemzoet zet ik Emilia even niet in de bloemetjes...

Lopen, geen probleem; maar achteraf... zoals eerder gezegd, kartonnen hielen.
Geen blessure, eerder 'n ongemak.
Al geprobeerd met nertsolie, vaseline, crèmes, ... tevergeefs.

Laatste hoop is / was Miriam.
Miriam is gepensioneerd thuisverpleegster die van aanpakken weet en op medisch vlak raak uit de hoek kan komen. Eenvoudig én goed, 'just what I like'.

Dank aan Tim voor de raad van de Vaseline, An voor "DE" oplossing (Compeed) {niet geprobeerd}, maar 't was allemaal niet afdoend.

Sinds gisterenavond probeer ik met hét natuurlijk antibioticum bij uitstek: HONING.
En 't lijkt te werken.
Gouden tip van Miriam!

Vorig jaar de ijszak leren kennen, gebruiken en appreciëren, nu de honingpot.
Voor m'n hooikoorts (waar ik nu geen last van heb, 't is niet 't seizoen) is dit ook het eenvoudigste en meest afdoende middel.
Bovendien goedkoop, onschadelijk, natuurlijk, ...
... afkomstig van een imker uit de buurt, vandaar zo efficiënt bij hooikoorts.

Enfin, baat het niet, schaadt het niet; maar 'k heb er alle vertrouwen in.
Insmeren met honing, compres op de hiel en aftapen zodat de honing niet gaat 'lopen' (o ironie).

Vandaag 48' losgelopen op de Finse piste en geen probleem ondervonden.
Als ik iets voelde was het m'n rechterhiel, maar die gaf geen probleem;
hoop doet leven!

En morgen? Morgen verpulver ik 'n PR!!
Sweet dreams.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten