donderdag 11 oktober 2007

namen

Dries, m'n broer belt naar Emilia, m'n vrouw.
"Ik geef je Bert 'ns door".
Of ik ergens aan de eerste podcast van Evy kan bekomen, die van 0-5 km.?
Die is niet meer beschikbaar op één.

M'n eerste gedacht: geef dat eens in in Google.
Anders deze middag eens vragen aan Eddy, zoniet mailen naar Bert; die voor de VAL 'start-to-run' begeleidde.

Google dus? De links maar eens 'aflopen': kom ik daar het blog tegen van Jimmy Cappaert.
Die naam deed 'n belletje rinkelen; even denken, zou het dé Jimmy zijn?
Jawel hoor, de immer vriendelijke & behulpzame duivel-weet-al van Priorweb , de ongeeëvenaarde firma waar wij 'hosten'.
Sportieve kerel bovendien, Apple-'freak'. Man, man, kan niet stuk!
(blijkt bovendien dat er nog 'Priorwebbers' bloggen!)

Dus:
  • plots wist ik wat te bloggen
  • 'we' (m'n broer & ik) zijn nog steeds op zoek naar de eerste podcast van start-to-run (0-5km.)
  • 2 linkjes (rechs) bij 'andere blogs', nl. Jimmy & Cédric
  • even mailen naar Priorweb
  • op naar RSLab

Geen opmerkingen:

Een reactie posten