zaterdag 16 juni 2007

citaten

Afgelopen week mailde ik vrienden & familie die mogelijks komen supporteren.
Een hele hoop mails terug, hieruit enkele citaten:

Dank aan iedereen, ik zie het volledig zitten, ondanks de kans op buien, ik heb zelfs een ongeloofelijke drang om in dat Brugs sop te liggen!

  • Zal alvast mijn duim komende zaterdag héél hoog in de uesteclose hemel steken...

  • Natuurlijk aanwezig; veel succes ! ! !

  • Veel plezier met de triatlon, ik zal er waarschijnlijk niet zijn.
    Te veel sport op ene dag is niet goed voor mij ;-)

  • Doe het goed en denk aan je hartslag !
    Als je kan starten bij de pro’s moet je toch ook in de buurt eindigen hé !

  • Waw, blitse pakjes!!!
    Veel succes!!!

  • Hé Bert,
    Geweldig man! Wat goed dat je dat gaat doen, onwijs gaaf! En een hele prestatie!
    Ik zal zaterdag voor je duimen, al heb ik er het volste vertrouwen in dat je het zonder dat ook gaat halen!
    Zet hem op en in gedachten, zwem, fiets en loop ik met je mee!

  • Nie pleuje!

  • Dag Bert,
    Heel veel success gewenst vanuit de andere kant van onze aardbol!!!

  • Subliem maateke ! Ik wens je bijzonder veel goede moed !
    Succes he !!!!!

  • Ik wens je alvast heel veel succes met jouw eerste kwart-triatlon. in gedachten zal ik voor jou supporteren vanuit Dublin met een volle Guinness vóór mijn neus en een plaatselijke schone op mijn schoot.
    Wel benieuwd naar jouw ervaringen.
    Good luck.

    & de meest hilarische (maar waardevol):

  • Veel succes in brugge.
    Het begin van een lange carrière?
    Mocht ik meer tijd hebben dan zou ik u graag beleiden. Ik heb wel enige ervaring na tien triathlons, maar vooral weemoed omdat mijn knieën het niet meer toelaten.
    tip één/ doe nooit uw vloeibaar eten en water in gelijkaardig pulletje, want u zou het verkeerde op uw hoofd kunnen gieten. {dank voor de sublieme tip Alex!}
    Nogmaals veel succes en geniet ervan. Het zal zeker naar meer proeven.
    Tip voor uw trouwste supporte 'Emilia'. : Mooi, vrouwvolk met al hun zomerse vormen geven de triatleet een 'boost' . Dus sta daar niet te supporteren in een overal.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten