vrijdag 25 mei 2007

lopen over water

Als de drank is in Emilia's man ...
Volgens m'n vrouwtje heb ik vandaag 5l. drank binnen, water, Aquarius, ... (uiteraard géén alchol of koffie) & de koolhydraten zijn gestapeld.
Wat gaat het weer morgen doen? Mij maakt het niet veel uit, het ziet er alvast niet naar uit dat ik veel last zal hebben van m'n hooikoorts, oef!
Liever geen regen natuurlijk.
Eén van de 2 dames die ik morgen meeneem naar Brussel beweert steeds het zonnetje in huis te zijn en immer te glimlachen dus dat kan al niet stuk...

Dus morgen hopelijk niet lopen over water, zeker niet met de blik van 'José'.


In de geschiedenis hebben slechts 3 mannen op het water gelopen:
De eerste was Jezus, de tweede was de apostel Petrus.


De derde was een kerel... een zekere... José... ergens in Spanje.

José Olé












De blik in José's ogen... open leven en dood zeg maar!

(klik op de foto)

1 opmerking:

  1. Anoniem11:08 p.m.

    Veel succes morgen in Brussel en ik zal in jouw plaats en aperitiefje meer drinken. X-je uw vrouwtje

    BeantwoordenVerwijderen