maandag 14 mei 2007

korte berichtjes

Na de drukte van vorige week (Moederdag & tandoperatie) enkele korte berichtjes:

Eindtijd Dwars door Brugge 1u07' (ipv. 1u05').

Enkele Oosteeklose fietsvrienden zijn op fietsvakantie in Portugal.
Hun relaas is hier te volgen.

Jazzvriend Jazzaddict is z'n films op YouTube aan 't zetten: jazzmovies

Vorige week slechts 2x gezwommen; niet gefietst, noch gelopen, verdorie toch.
Reden: tandoperatie en 12 hechtingen. Geen pijnstillers moeten slikken, wél antibiotica.
Deze week sportieve 'revanche'.

Vorige woensdagmiddag, voor de zwemles, verwittigde leraar Luc me dat hij niet kon komen wegens ziekte.
Dit kon mijn 'pret' niet bederven, ik ben wél een uur gaan trainen.

Ingeschreven in de 'Lottery' voor de halve marathon van New York op zondag 5 augustus.
'k Zal dan wel 'over den plas' zitten bij Gino, maar vermoedelijk niet in NYC.
Aankomst aan Ground Zero, vlak bij Gino dus!
Hopelijk vergroten hiermee ook de kansen voor de marathon...

Mochten ik of m'n broer niet geselecteerd raken voor de NYC Marathon 2007 hoop ik Firenze te lopen met Ironmanagers.

Straks zwemmen, eerst nog wat werken!

Foto's boven en onder zijn van afgelopen vrijdag tijdens een clinic over voeding (Ironmanagers). We konden ons laten wegen en vetpercentage bepalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten