vrijdag 30 maart 2007

futloos

foto: vlag van New York

Eén woord om mijn week tot nog toe te omschrijven: FUTLOOS.
Bizar gevoel!
Dinsdagmorgen ietwat moe, maar na een druk weekend met niets anders dan uit gaan eten (en drinken) dacht ik dat zal wel zou overgaan.
's Avonds echter diende ik me te weren om de zwemles tot halfweg uit te doen...
Even aan de kant gezeten en gewacht op een oefening op de benen, met de plank in het water en ook dat lukte niet, het ging me echt niet af...
Vervroegd gaan douchen, vroeg thuis, vroeg in bed.
Woensdag ook heel moe! 's Middags zwemles en m'n keerpunt aangeleerd.
Toen ik dit oefende op de lengtes merkte ik duidelijk weer de vermoeidheid en besloot uit te zwemmen.
Woensdagavond op tijd naar bed en gisteren, na 9 uur slaap (wat veel is voor mij) was 't gevoel van rond te lopen met een zak cement in m'n nek... allesbehalve goed dus!
's Middags diende ik naar 4 'posten' te gaan, Evergem, Gent, Zomergem en Oosteeklo en dat deed ik per fiets, 58 km. in totaal.
Op 't gemak, de benen voelden fris aan, maar dat zal zowat het enige geweest zijn...
De bruggen die ik tegenkwam kon ik met gemak aan, maar hoe langer ik fietste hoe groter de vermoeidheid.
Na het eten ben ik dan in de zetel gekropen en daar heb ik zitten vechten tegen de vaak dat het geen naam had. Het gevecht verloren en toen ik wakker schoot heb ik me enkel nog zitten ergeren aan al de zever die men op tv. voorgeschoteld krijgt.
Verdorie toch.
Op tijd naar bed en na opnieuw 9 uur slaap voelde ik me deze morgen een heel pak beter.
Nog slechts een klein pakje 'last' op de schouders.
Deze middag dan, geheel volgens schema 30' losgelopen.
Gisteren kocht ik op aanraden van Eddy capsules die de zuurstofopname stimuleren.
Vanaf morgen begin ik die te nemen, eerst m'n bloed laten controleren, dus om 8 uur nuchter bij de dokter.
Op 't schema voor deze week stond :
Dit is een rustige week, gebruik die voornamelijk om te recupereren en goed uit te rusten.
Tja, ofwel heb ik geluk; ofwel voel ik 't schema 'perfect' aan.
Morgen nog 1u10' LSD en zondag (hopelijk) fietsen.
Hopelijk, want Gino zal hier dan zijn en wie wat waar belanden we nog overal...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten