woensdag 31 januari 2007

hivernales


Komend weekend 'Hivernales', 19,2 km. in het magnifieke decor van het Zoniënwoud.
In eerste instantie dacht ik er aan de 10 km. snel te lopen, eventueel de 19 als doorgedreven training.
Gisteren op de zwemtraining werd er afgesproken: de 19 km. worden in wedstrijdtempo gelopen...
Er werd ook druk gesproken over de potten achteraf, maar daar denk ik (even) niet aan ;))

Net onder de middag 1u20 gelopen, laatste 'lange' training voor zondag.
Gemiddelde hartslag 151 (ipv. 145), de wind zat hier voor iets tussen.
Max. hartslag 163, net onder de omslag; afstand 13,8 km. en een héél goed gevoel.
Neus en longen staan wijd open, mmmmm.

3 opmerkingen:

  1. Anoniem8:37 p.m.

    als ik kan kom ik mee lopen, maar dan wel op de 10k. Misschien tot zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey Bertje,

    Ben jij dan de zwemmer die in het Cernum team deelneemt aan een aantal kwarttriathlons in estaffettevorm ?

    Dit is een openbare knieval ;-) We zoeken zwemmers, lopers en fietsers genoeg bij Cernum...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Geert: laat je nog iets weten mocht je gaan?
    @Gitaar: ik mail je asap

    BeantwoordenVerwijderen