woensdag 1 november 2006

bijna weg

Over 24 uren hang ik in de lucht, richting het westen.
Deze morgen nog een klein uurtje gelopen, eigenlijk uitwaaien; morgen opnieuw.
Zalig uitwaaien bij deze herfstomstandigheden.

Verder alle andere zaken afgehandeld, nog 2 herstellingen te gaan, de valies inladen en 'vroeg' slapen.
Morgenvroeg in Gent de strijkletters 'B', 'E', 'R' & 'T' gaan ophalen en om 12u31 de trein in Gent Sint Pieters richting Berchem en zo naar Schiphol (15u22).

Het verdere tijdschema staat hier, er zijn al aanpassingen en veranderingen, maar daarover vanuit New York meer.

Dank aan iedereen voor de aanmoedigingen, sms-jes, telefoons, mails, 't doet plezier.
'k Ga (proberen) er daar een lap op te geven.
Ook proberen elke dag te bloggen én foto's te posten.

Een lange periode en mooie, doch intense periode van voorbereiding zit er op,
'k hoop nu de vruchten te plukken!
Aankomen binnen de vier uur, maar met overschot; dat is het doel.
Mocht ik het niet halen zal ik niet treuren, 'k wil er echt nog van genieten ook.

Eén van de mails die me bijbleef was deze van Igor:

Hoi Bert,
laatste week ingegaan… ben je blog blijven lezen, chique posts zitten er tussen; een collega van mij leest zelfs je blog-berichten mee, en die kent je van geen kanten :-) denk dat je er klaar voor bent (het oordeel van een buitenstaander die er eigenlijk geen kl… van kent, maar toch);
een aanmoediging langs de weg zoals in brugge zal er niet inzitten, maar veel succes in ieder geval, unieke ervaring zal het sowiezo zijn ! !
Ben al benieuwd naar het verslag… grtz, igor
Dank aan allen en tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten