maandag 4 september 2006

telefoon

Afgelopen zaterdag op het programma: 5 km. lopen; amper 5k.
Helaas is het er niet van gekomen...
's Middags problemen met de dampkap opgelost, 's avonds kameraden over de vloer.
Zondagmorgen zou ik 23 km. lopen. Daarna opendeurdagen van leveranciers in het Brusselse.
Om 10 uur vertrekken, dus de 5 km. van zaterdag éérst doen en maandag (rust) de 23 km.
Echter, de plannen veranderden, 10u. in Wemmel, daarna Tervuren.
Na Tervuren blijven hangen in Brussel. Het Atomium was helaas al gesloten, dan met een collega en zijn vriendin naar de film, United 93.
Eén van de films in de rij wat betreft 9/11.
Daar m'n verjaardag al 29 jaar op 11 september valt zal het dit jaar, 5 jaar na dé gebeurtenissen niet anders zijn, ware het niet dat het een 'nieuwe voordeur' wordt.

Enfin, zondag niet gelopen.
Deze morgen toch met de idee 'op pad' te gaan.
Afgelopen morgen echter, telefoon:
"Hallo met Wauters"
"Hallo Bert, hoe is 't ermee?"
"Euh, Gino; jij bent er vroeg bij!" (Gino 'loud & clear' te verstaan)
"Ja ik zit in België, past het als ik straks eens langskom?"
"Natuurlijk!"

Gino heeft deze week een meeting in Straatsburg en is sinds zaterdag terug 'in het land'.
Zéér leuk dus, even later enkele uren zitten babbelen met Gino, zijn vader en Emilia.
Deze avond nog snel eens afgesproken om enkele dvd's af te geven die ik nog ging opnemen.
Dus... niet gelopen.

De wekker staat klaar op 5u55, morgenvroeg dus de 'schade' inhalen.
Over 58 dagen terug te gast bij Gino, geen feest, toch niet tot na de marathon.

Een dikke maand na ons afscheid op WFC en voor mij 5 kilo later (& lichter) wist Gino me te melden dat ik er 'scherp' bijloop.
Dat doet deugd, maar 't moet nog beter worden!

2 opmerkingen:

  1. Anoniem10:09 a.m.

    Hoi Bewa,
    Blij dat ik dankzij jouw reactie een nieuwe blog ontdekt heb. Reken maar dat ik er nu nog meer op gebrand ben een goede prestatie neer te zetten in Eindhoven. Succes in New York, ik volg voortaan je voorbereidingen met veel leesplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een nieuwe voordeur hé, proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen