zaterdag 9 september 2006

progressie

De tests bij Mensana zitten er op.
Onder een stralende zon heb ik deze namiddag m'n blokjes gelopen, telkens binnen een vooraf opgegeven hartslagzone.
Behalve het laaste blokje, hartslagen van 165 tot 170, ging alles héél vlot.
De resultaten zijn nog niet verwerkt, begin volgende week heb ik die binnen op mail;
echter de eerste resulaten zijn héél goed.
Blijven trainen dus, er is een serieuze progressie merkbaar!

Een bevestiging van de goede conditie en een leuke opsteker voor de laatste 56 dagen!

Nog een aanrader: zondag 1 oktober neemt Mensana deel aan Openbedrijvendag

MEDISCHE PASSIE VOOR BEWEGEN EN SPORT

Mensana enkel en alleen voor Topsport?

Helemaal niet !!!

Spring binnen en ervaar hoe wij sportmedische testen voor iedereen aanbieden. De kans zit er zelfs in dat één van je sportidolen tegen het lijf loopt.

In primeur stellen wij ook graag ons rijdend labo (een uitschuifbare 10-tonner) voor.

Het LMI zal op zijn beurt de modernste technieken tonen in de integrale behandeling van het bewegingsstelsel.

Tenslotte nog @ BDB:
de groeten terug van P-J aldaar!

1 opmerking:

  1. Anoniem10:05 p.m.

    Ik zou daar effectief ook eens willen binnenspringen. Ik spreek daar al jaren over maar 't is er nog niet van gekomen. 1 oktober nu toch in mijn agenda gezet.

    BeantwoordenVerwijderen