dinsdag 20 juni 2006

1/4 triatlon Brugge

Afgelopen zaterdagavond zakten Emilia en ik af naar de kwart triatlon door Brugge .
We gingen supporteren voor Igor, die de week ervoor afzakte naar het Bos van Wallers op Parijs-Roubaix.
Toen we aankwamen was het zwemmen al achter de rug en waren de atleten aan het fiesten.

Nét voorbij de finishzone zagen we de eerste loper en latere winnaar doorkomen nl. Marino Vanhoenacker (1u48'47").







Gevolgd door nog een (héél) bekende;
Luc Van Lierde (1u50'05") geworden.
Voor Luc, die al twee keer de Iron Man van Hawaii gewonnen heeft verm. een goede training.









Allemaal goed en wel die profs, maar we kwamen dus voor de 'amateurs'.
In de finishzone liep ik de vrouw van een Oosteekloos triatleet tegen het lijf.

Leuk te vernemen dat Wim Heyde (2u31'57") ook meedeed, 'k was het misschien nooit teweten gekomen!
De familienaam van 'Tim' uit Boekhoute ontgaat me.







Voor ik het vergeet, Igor dus... shame on me!!





Igor aan het 'zweven' euh lopen.















en Igor 2 rondjes verder aan de finish.












Op het podium.

Igor's eindtijd was 2u35'23"
(tijdsverschil door start in een latere 'wave')

Well done Igor!





Tegen dit kanon kon ik niet op!!

Een Nikon D200 met tele (slik)...

Toen ik deze foto nam tikte iemand me op de schouder, 't bleek Marino Vanhoenacker te zijn.

Emilia wist me dit te vertellen, 'k had het niet gezien.


"messcherp" (de winnaar; niet de foto)
Proficiat aan alle atleten en aan de organisatoren!
't Was tof en aangenaam vertoeven in Brugge.

De enige atleet waar we nog even op staan wachten hebben was Koen De Wilde (Bratislava).
Helaas, gene Koen gezien.
Zijn woorden van afgelopen zomer in NYC indachtig "als ge een podium ziet moet ge der opspringen", hebben we nog geruime tijd rond het podium gestaan, maar op, onder, voor, noch achter het podium 'De Wilde(n)' te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten